Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Monday, November 1, 2010

rumahku

Ni dia rumah aku..


Ruang tamu dari pelbagai sudut



 master bedroom yg ada bilik air sekali

 bilik ke 2
 bilik ke 3 yg come

dapur yang kecil
asalnya macam ni..
 ni rumah ku yang dah diubah suai..
permandangan dari tingkap ruang tamu

Sabtu lepas pergi tengok rumah lagi, bawak pomen sekali untuk tengok-tengok apa yang perlu dibetulkan, dan juga cat apa yang sesuai..memandangkan rumah ini akan disewakan maka tak ada can lah aku nak pilih kaler PEPEL sebagai warna utamanya..tengokla dulu dalam beberapa tahun lagi bila kewangan dah stabil boleh la duduk rumah sendiri..ni da potong duit rumah pun dah macam ayam berak kapur..terkebil-kebil nak cut cost situ sini..harap-harap adala penyewa yang sudi menyewa rumah ku ini..

Alhamdulillah aku ada juga rumah..tak la tinggi sangat, cuma tingkat 1 aje..tak larat naik tangga, lif pun ada..keutamaan pada bondaku..tak la dia terkial-kial nak naik tangga, kan?

2 comments:

Tihara said...

cantik n luas :)

Purpleheart said...

alhamdulillah...850 kaki persegi..tapi designnya besar ke arah ruang tamu, dapurnya kecil aje..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts