Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Tuesday, November 13, 2012

Balik Terengganu

Harini cuti am, sempena Deepavali..esok.kerja, lusa cuti, pastu kerja..alang-alang cuti banyak lagi, apa kata amik aje cuti. Kita balik Terengganu...rindu orang sana... tapi tak kan sama dengan rindu pada seseorang.. macam-macam dugaan kita kan, suka duka..tapi kita tetap mampu senyum.

Allahumma yasir wala tu asir...

5 comments:

RATNA RAHIM said...

Salam kak sue purpleheart..apa khabar? ingat lg tak kat saya? cik bawang? hehe..semoga sihat2 saja..:)

aku gaban said...

salam kak.sy ada kemusykilan dan masalah besar.saya ada tngok topik akak pos di hanan.com.my.harap akak bg emel untuk tanya soalan tu.tq kak

Zariza said...

Salam ziarah Purpleheart .. sudah bertahun2 saya tidak menjengah ke mari .. saya sendiri asyik bertukar rumah kemiduan ternak labah2 buat sarang hehe .. semoga bayu Terengganu membawa teduh di hati dan kenangan indah :)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Arief Sigli said...

curahan rindu, semoga dapat balasan :D salam kenal :)

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts