Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Thursday, July 2, 2009

Kenangan bulan Jun

Sebelum pergi lawatan, bawak mak pergi makan kat Pok Li kopitiam kat Shah Alam.. order air teh suam..


Katung laksa, laksa nyonya..


Roti bakar yang wajib..


Sebelum itu kisah cermin mataku yang pecah..


Sambil bawak kereta try amik gambar sendiri..


Member belanja cendol dan cha kuetiau, kuetiau tak sempat nak snap, lapar sangat..


Mana tak lapar, pagi cuma makan ni aje..


Akan datang citer pasal ke Perlih ngan Kedah pulak..

15 comments:

ummumishkah said...

Huh, Pok Li Kopitiam!!

<< s| tED| >> said...

makan2 time!

Purpleheart said...

Ummu,
wajib singgah kalau pegi Shah Alam..

Tedi,
entry pasal makan je arini.. hehehehehe...

Masy said...

rasa mcm da lama je x pegi pak li kopitiam tu padahal bkn jauh pon hehehe

Purpleheart said...

Masy,
biasanya orang jauh akan sampai dulu dari orang dekat..

Ezad said...

wah!!
cawan tu retro la..

dedulu rumah nek banyak cawan tu..

la ni semua plastik je

Purpleheart said...

Ezad,
susah nak cari skarang... nak jumpa pi aje kat kopitiam..

CuTeMiUt78 said...

salam kak sue.. heh..heh..heh.. lain muka kak sue tak pakai spek.. still blh nampak jalan ya kak sue

jinggo said...

memang lapaq bila baca entry ni..........

HappyIrfa said...

pok li kopitiam tu kat mana?
roti bakar nmpk sedap

Purpleheart said...

Cute,
tu la memang ada yang buat tak tau aje tengok akak, ingat orang lain, hehehehe..

Jinggo,
alahai ciannya dia.. tak sengaja deh..

Irfa,
pok li ni kat shah alam seksyen 7.. lepas nampak klinik kesihatan shah alam, amik ke kiri.. dari jauh dah nampak restoran hakim.. pok li kat blakang restoran hakim..

RaFFLeSiA MeRaH said...

hohoho...gambar mkn2 lagi, sy ini tgh lapar, sy ini tgh berpose...apepun ni la dugaan utk org2 yg berpose cam sy ni...hehehe...

Mak Su said...

laaahhh, mkm tu jer? sohih lapar. kalu maksu lah, kena 3 mangkuk, baru separa kenyang

RHEA said...

ke mana menghilangnya sue purple ni..

sedapnya makan..

Purpleheart said...

Rm,
pose ke? alhamdulillah, bagus la..

Maksu,
3 mangkuk? usy, biar betul mak su.. heheheheh..

Rhea,
adaa.... hehehehe...

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts