Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Friday, May 22, 2009

Aku dan buah hatiku


Buah hatiku telah pun diservis semalam.. dan dihias seadanya.. bile kereta lalu je kat bumper maka bergedik-gedikla dia berpusing, sungguh comel. Namanya Month Je, hehehe, MANJE laa..


Teringin nak makan twistis wa-wa wasabe.. tapi tak boleh nak makan langsung.. lalu aku berikan pada kawan aku yang kononnya kuat makan pedas. Tak pasal-pasal aku kena maki balik dengan dia. Kesimpulannya kalau sapa yang tak makan pedas, janganla suka-suka mencubanya. Renung-renungkan..


Konon-konon nak mekap, bubuh fondesen dengan bedak debu tapi tak berapa selesa, lap semula dan tuu diaa. Lebih kurang macam Manje sotong ijau tu jugak muka aku ni, bulat.

ok, selamat berhujung minggu...

16 comments:

Mamamanja said...

memang iras le kak ngan manje hahahahah

Shumierain said...

mmg manjer betul la..cute jer..tuan n buah atinyer (sy puji ni, bole la belanje makan)

Purpleheart said...

Mamamanja,
hehehehe, tu le lebih kureng aje kan..

Shumie,
tengkiu, alaahai.. jap ek nak seluk poket jap..

bibie said...

Kak Sue,
Ni yg rasa nak terkan cium pp ni...Montel sgt2... :D

Purpleheart said...

Adik bb,
err nak terkam pipi kak su atau pipi manje... hehehehehe..

HappyIrfa said...

pedas sgt ke kak?nak cubalah..hehe

Purpleheart said...

Cubalah, lepas tu bagitau kak su ek..

CuTeMiUt78 said...

Salam kak Sue, uish lama tak jenguk sini.. heh..heh..heh.. cute je muka manja tu kan,.

Purpleheart said...

Kiutmiut,
memang comel, sambil mandu sambil tu picit dia.. geram je..

ieyla said...

Alahai kiutnya manje tu mcm tuan dia juga...he...he..he...

Purpleheart said...

Ieyla,
- malu -

ummumishkah said...

comel jer sotong hijau tu..
tapi comel lagi tuannya sotong hijau..
apa khabar?

Purpleheart said...

Ummumishkah,
alhamdulillah... alamak come ke, malunye..

Masy said...

sama2 comey, sotong dan puannye hehehe

kasutsaiz4 said...

hehehe.. tak berubah.. sama mcm dolo2..

Purpleheart said...

Masy,
waa, maluuuu..

Ks4,
isy tak kan tak berubah langsung, hehehehe..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts