Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Wednesday, September 2, 2009

Sesi berbuka puasa

Hari ni semua satu keluarga, tak ada satu pun yang tinggal, sama-sama berbuka puasa rumah mak.. gambar agak terhad kerana para wanita tidak bertudung.. hormati mereka.. ni anak buah aku yang nakal..


mak masak nasi beriyani..


abang aku dan anak sedara...


gambar dia lagi??


ni puteri yang lambat makan, padahal dia tak puasa, hehehehehehe...

5 comments:

phalla said...

Hello your site is great, I am happy to be here with friends here, could you exchange my link?
I hope you could put my site in to your blog list and
I will do the same,,
here is my site

http://khmerlovenews.blogspot.com/
Phalla
Cheer

CuTeMiUt78 said...

wah.. meriah gitu.. seronok kan kak.. klu berbuka ramai2

Purpleheart said...

Phalla,
nice to meet you...

Cute,
betul seronok sesekali berjumpa..

raggedyanne said...

yumm, wan masak nasi beriyani? sure sedap ni. happy2 nya semua anne tgk. rindunya masakan wan. eh, masakan ucue mi sup meatball pun rindu jugak! hihi

Purpleheart said...

yumm..
anne, wan masak apa pun sedap, even telur goreng pon sodap.. ucu punye sup meatball tu resepi spontan.. laa ni dah lupe apa ucu letak aritu..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts