Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Wednesday, July 22, 2009

Matahari



Hari ini berlakunya gerhana matahari yang dapat dilihat di Alor Setar, Kedah. Terpegun dengan ciptaanMu Allah yang mengaturkan segala-galanya dengan begitu teratur sekali..



Hari ini juga ialah hari jadi kawan aku, indah sungguh maksud namanya, matahari dilautan. Sempena hari lahirmu, semoga diberkati usiamu, dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat, bertambahlah lagi keimananmu dan semoga sukses selalu hendaknya.

8 comments:

kuIna LadyInRed said...

hujan... tak dapat melihatnya...

<< s| tED| >> said...

serius ke gambar gerhana tu di alor setar tu sue? OMG!! cantik sgt!!

tintaHati said...

cantiknya gambar...love this pic!

Purpleheart said...

Kat sini pun tak dapat nak tengok sebab hujan...

Tedi,
betul.. amik kat utusan online gambonye, cantik kan...

Tinta,
itula kekuasaan Allah kan..

RaFFLeSiA MeRaH said...

Subhanallah....kagum dgn ciptaan Yang Maha Esa....

Purpleheart said...

Rm,
kagum kan?

Anonymous said...

anak ruse nani ke?

Purpleheart said...

Ye..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts