Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Wednesday, June 24, 2009

Lama tak apdet

Lamanya dah tak apdet, dah tak tahu apa nak tulis.. pikir punya pikir dari semalam dan pagi ni dari pagi sampai petang. Apa-apa pun aku nak apdet juge hari ni sebab esok lusa aku bercuti. Nanti tak apdet hari ni bila pulak la aku nak apdet. Minggu lepas minggu rabun sebab Selasa lepas cermin mata pecah, hari jumaat baru siap cermin mata.. Pagi-pagi berpeluh muka bagaikan baru belajar memandu. Saspen juga mandu tanpa cermin mata, bayangkan power cermin mata aku kanan aje dah 750 ke atas, kiri 650.. betapa rabunnya aku.. terpaksa besarkan font dalam pc. Kalau nak mengumpat pun tak boleh.. semua nampak, hehehehe..

Semalam entah kenapa gatal aje tangan untuk ubah itu ini gitu gini, agaknya dah bosan sepi aje blog aku tak ada hiasan apa.. Sekarang ni, haa amik kau..

Malam ni aku akan bertolak ke Kedah dan esoknya ke Perlis. Doakan lah ye aku selamat pergi dan pulang. Lepas ni pasti meriah blog aku dengan gambar-gambar aku disana..

Sepeninggalan aku, jaga ye umah ni baik-baik..

9 comments:

ummumishkah said...

selamat jalan.. :)

Ummie said...

salam ziarah. cantiknya background akak. ceria jer. selamat bercuti dan hati-hati. take care.

Mak Su said...

cantik gaks dragonfly tu :)

CuTeMiUt78 said...

wah... semakin meriah blog akak ya.. cantik gitu.. semoga selamat pergi dan selamat blk ya..

<< s| tED| >> said...

selamat bercuti sis!!

RHEA said...

oo.. sudah tukar template.. comel!!

Ezad said...

cuti keee

keretasorong said...

bermusaffir lah..

^_^

Purpleheart said...

Ummumiskhkah,
terima kasih...

Ummie,
baru je tukar ni.. hehehehe, time kasih juge..

Maksu,
janji kaler pepel, huhuhuhuhu.. tu matlamat sebenarnya tuu..

cute,
tu la, sebelum ni sepi aje tak 'semangat' nak tengok..

Tedi,
maceh banyak2..

RHEA,
maceh... maceh...

Ezad,
cuti leeerrr... hehehehehe...

Keretasorong,
musafir dibumi sendiri..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts