Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Tuesday, August 24, 2010

Iftar bersama FA - 20 Ogos 2010

Jumaat lepas aku dijemput untuk berbuka puasa bersama-sama FA fans di sebuah rumah di KL..Seram juga sebab dah lama tak jumpa mereka dan pasti ramai muka baru yang tidak dikenali. Tak apalah gamble aje..ni Mai, kawan masa jumpa di Online Satay Party di Pavillion dulu..still comel dan anggun..

Ni Masnah, kawan yang jumpa di Pavillion juga...Masa nak ke sana, aku siap google map lagi. Aku ni tak pandai jalan di KL, pastinya aku akan kesesatan.. Mujur ada kawan ofis yang tau tempat tu, jadi kalau rasa sesat boleh la GPS online ngan dia..

Ni kawan yang baru kukenali, tapi tak acinya dia kenal aku sebab dia cam muka aku dalam FB..comel dan peramah, itu dia kawan yang baru ku kenali itu, nama dia dalam FB pun come, apple epal..hehehehe..

Ni gambar sebelum berbuka puasa..kaver ayu masing-masing..

Ni gambar lepas berbuka..sementara nak solat isyak..sambung lagi makan..

Gambar aku ngan Masnah lagi..agaknya asik berdua aje..orang pun amik gambar kitorang..

Ni gambar bersama Imam Muda Asyraf, Imam tua Fahrin dan peminat-peminatnya..

Gambar kenangan bersama FA..tuan rumah majlis berbuka ini..

Dan lagi..

Sebelum balik..nk gak amik gambar sekeping..just sekeping..ngantuk gila masa ni..

Terima kasih kepada yang sudi menjemputku..cuma terkilan tak dapat nk solat bersama-sama..tak apala, nama pun perempuan..

4 comments:

pB said...

FA ni apa ??

Purpleheart said...

FA tu fahrin ahmad..

Atia Adina said...

waaa.peminat Fahrin Ahmad rupanyer..

Purpleheart said...

Atia,
ye peminat dia..hehehehe...

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts