Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Wednesday, June 23, 2010

aku dan donashi..

aku kan peminat sushi dan juga donut...

tapi hari ini aku dapat kedua-duanya...DONashi..

sedap.....

tengok tuuu...

ni bukan untuk aku sume..kitorang kongsi 4 orang...

tryla... sedap..dapatkan di epal besar...

3 comments:

Tihara said...

macam besh laa..lawa la layout ni.. :)

Mak Su said...

donashi? itu barang baru.... huhuhu, tak de kat sini, cemana nak terai....

Purpleheart said...

Tihara : simple aje kan..hihihi...

Mak Su : dapatkan di kedai donut BIG APPLE..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts