Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Friday, June 18, 2010

aku dan aku

buat masa ni tak tahu apa nak diluahkan..

tabahkan hatiku..

kuatkan keimananku

berikan aku sinar kebahagiaan

berikan aku kekuatan

semoga aku dapat melupakan kisah yang silam

tambahkan kesabaranku

biarlah aku menjadi aku..

akan aku harungi separuh tahun kedua tahun 2010 ini dengan azam  - jangan bergantung harap pada manusia..kelak manusia itu akan lari meninggalkan diri ini....apa ada pada kenangan??? peduli apa dengan kenangan yang lalu? apa perlu dikenang?

hmmm...aku pun tak tahuu...

No comments:

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts