Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Thursday, April 21, 2011

Kad Undangan Perkahwinan

Canggihnya kad undangan zaman sekarang.. ni kad kahwin ZZ..

masa time aku simple sungguh..30 sen sekeping..tapi wangi, kaler pink pulak tuu..tapi masa tu tahun 2001..

bila time kawan aku kawen tahun 2008, harga kad aku tak lagi harganya 30 sen, rm1.20..

agaknya bila tahun 2020, mesti orang akan gelak bila ada orang hantar kad macam kad kawen aku.. tahun berapa punya kad laa ni..masa tu bagaimana pula kad kawennya...

7 comments:

ashbiesofiany said...

hohoho..canggih sungguh kad kawen iteww..peminat setia Fb kot?

all about me!!!! said...

salam...hai k.su...
suka sgt kad kwen 2....gambar fb lg..hehehehehe....

Purpleheart said...

Ashbie,
ni Zek Zaidi punya kad kawen..dia kenal bakal isteri dri fb...tu yang amik gambo fb tuu..

Datin (nak panggil apa ye, hehehe),
salam...cantik kan kadnya..
agaknya berapa laa sekeping ye??hmmm...

all about me!!!! said...

k.su...xyah la nk pnggil datin....pnggil tikah je...k.su xknl ke??? FA-mily..hehehehehe....

Purpleheart said...

Tikah,
lupe laa..hehehe..sowi banyak2 ye..

all about me!!!! said...

hehehe...xpe2 k.su...msti la k.su xcam..sbb guna nama lain kan..hehehehe....lama da xnmpak k.su kat fb..suka baca blog k.su....banyak ilmu yg tikah dpt..hehehehe....

Purpleheart said...

Atikah : hehehehe.. tq tikah..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts