Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Sunday, April 3, 2011

Dah lama tak pergi ke sini

Diperkenalkan oleh kawan aku sewaktu aku belajar diploma.. Tahun 1998, masa tu bayaran masuknya dalam rm10..terkesima bila masuk kesini..makan sampai pitam? sampai 2 jam! tapi tak la tunggu sampai 2 jam.. Selepas itu aku perkenalkan kepada bekas suami aku, dulu suamila.. Suka dia sebab dapat makan puas-puas.. Dan sekian lama tak ke sana..kawan aku Ikin ajak makan, aku ok aje..ajak makan, sape la tak nak, hehehehe.. 
Promosi - biasa seorang 24..tapi hari tu 20.4..

maka pada 1 april..permulaan untuk bulan 4 ni..makan la kami dengan sungguh-sungguhnyaa..

 
 Ayam-ayamnya..yang pedas, yang rangup, yang panggang..

 Ni kentang putaq, sos tomato, lasagna, emm entah apa lagi tah..tapi semuanya halal..

 ni salad..amik ni dulu..alas perut..


sup cendawan yang menawan kalbu..

kentang goreng yang enak bangat..


2 comments:

Tihara said...

wahh best nye..kat mana ey?

Purpleheart said...

Tihara,
ciken hart ni kat sunway piramid..
cuba tengok website http://www.hartzchicken.com.my/

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts