Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Friday, February 12, 2010

bawalah daku terbang


Penat rasanya.. pegi keje balik keje, sabtu ahad pun ada aje halnya..


Teringin nak pijak pasir pantai yang memutih.. merenung lautan dalam.. merentasi beberapa buah negeri..


penat tengok situasi macam ni selalu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.


bawalah daku terbang...

9 comments:

faridmw said...

salam..
jika boleh terbang mesti seronok... hehehe

faridmw said...

salam..
jika boleh terbang mesti seronok... hehehe

SharHanah® said...

Kempen Keselamatan Jalan Raya KGMMB – Berita Harian,
300,000 tiket penerbangan 2-hala FIREFLY
akan ditawarkan pada harga istimewa
RM70 (destinasi domestik) &
RM110 (destinasi serantau).
Cuma, kumpulkan 7 keratan kepala akhbar Berita Harian
selama seminggu* untuk melayakkan anda
membeli 1 tiket dengan harga yang tertera. Untuk membeli lebih
banyak tiket, kumpulkan lebih banyak kepala akhbar Berita Harian
Jangan ketinggalan, anda kini boleh merancang
percutian idaman yang diinginkan.☺

Purpleheart said...

Farid,
yihaaa.. seronok leh terbang..gi langkawi, pastu gi korea dan kutub utara..

Sharhanah,
tengkiu3x.. pasni nk bli berita harian, sebelum ni baca online je..hik3x..

Mak Su said...

rasa mcm nak ikut jer

Tihara said...

terbang bebas macam burung..

Purpleheart said...

Mak su,
bleh juge.. jom..

Tihara,
alangkah bagus ye kalau boleh terbang.. tapi kalau semua boleh terbang, eksiden pulak kat langit sana, hehehehe..

tajnur said...

Salam!
Macamana nak terbang kalau hati dah terikat? Nanti bila dah terbang, nak balik ke rumah pula! Ni mesti teringat kat seseorang.....

Purpleheart said...

Tajnur,
betul juga.. karang nk terbang teringat pulak kat rumah.. hiii, sabo ajelah..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts