Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Saturday, July 16, 2011

Air poligami

Bulan lepas aku dan 2 orang rakan aku ke Shah Alam DEMI untuk menikmati hidangan yang dikatakan enak, sedap dan nyaman (sedap kalau orang Sarawak kata)..

Mujurlah rehat lama..

Sampai disana, kelihatan ramai insan-insan sepertiku yang ingin mengalas perut yang berkeroncong ini dengan hidangan ayam penyet..resepi yang dikatakan mabeles tuu..

Ayam penyet 3 set.. ok air kak..

tengok menunya..eh awat air ni namanya air poligami.. eeeeee, takut nak minum!

setelah kawan-kawan aku siap memilih kecuali aku, aku masih tak tahu apa air yang ingin diminum..

Ya Allah, selamatkanlah aku dari malapetaka dunia dan selamatkanlah aku dari bala diakhirat..dan aku terfikir..alahai apa susah..ini cuma namanya aje..

ok dik, air poligami 1 ye..

Bila tibanya air itu, aku baca bismillah dan minum..

ooooo...air mangga weh.. sedap bangat!!

itu rupanya air poligami..(huhh..)

2 comments:

HappyIrfa said...

namanya menakutkan bg kaum wanita.
sapa la yg reka nama cam tu.hehe

Purpleheart said...

Irfa : tu la kan..menakutkan aje..macam la tak ada nama lain..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts