Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Saturday, March 12, 2011

Kejora dan bintang


Aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi

menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu

ku hanya mencintai kamu

ku hanya memiliki kamu


reff:


aku rindu setengah mati kepadamu

sungguh ku ingin kau tahu

aku rindu setengah mati


meski tlah lama kita tak bertemu

ku selalu memimpikan kamu

ku tak bisa hidup tanpamu


repeat reff

aku rindu setengah mati

aku rindu setengah mati kepadamu

sungguh ku ingin kau tahu

aku rindu

Lirik Lagu OST Kejora dan Bintang - Rindu Setengah Mati (D’Masiv ft Kevin Aprilio)

Dari kisah ini aku mempelajari bahawa 
kasih sayang antara saudara tak akan putus walaupun pelbagai halangan..
persahabatan memerlukan kesetiaan dan kesabaran
apa jua perkara perlu ikhlas
kasih sayang adalah hadiah paling bermakna dalam hidup
sentiasa ingat pada Dia walaupun apa jua situasi..

No comments:

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts