Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Thursday, May 27, 2010

konvo

akhirnya pada 22 mei 2010 - aku konvo juge..setelah 6 tahun belajar..syukur alhamdulillah kerana berkat kesabaran aku akhirnya aku dapat juge naik pentas..

gambar kenangan ngan mak di luar dewan..mak aku dpt tempat istimewa kt dewan tanpa perlu beratur tapi mak aku tak tahan kesejukan..mak aku duk luar dewan pun nampak aku dalam skrin..seronok mak aku tengok anak dia..

lagi gambo bersama mak..mak siap beli lagi bunga dan pupu..alahai mak nape beli ni susah2..mak aku kata cian kt aku orang lain bawak bunga berjambak2 aku sejambak pun tak ada..huuu nanges aku dengar masa ni..sebelum tu pun da nanges..nanges gembira..

pagi sebelum kuar umah aku minum vico cereal aje..bayangkan kuar umah kul 6.30.. sampai kul 7.10..sah2 la masa ni tak ada selera makan..bila abis konvo perut menyanyi2 lagu warisan...jom kite mama..aku dan mak order ciken cop..

ni dia bungaku dan pupu pakai jubah pepel..hee, mak memang tau kesukaan aku pepel..kalo tak tak kan tiap2 tahun raya tema baju aku pepel sokmo..

7 comments:

Tihara said...

seronok anak mak dah konvo..masa tu rasa penat lelah terbayar sudah..very sweet memory

Kaffali Pendik said...

tahniah...

Purpleheart said...

Tihara,
betul lega rasa mak bila anaknya da habis belajar..kite pn lega gak..hehehehehe..

Kaffali,
time kasih...

ummumishkah said...

tahniah dah konvo.. terasa berbaloi kan segala pengorbanan sepanjang 6 tahun tu..

Purpleheart said...

Ummu, sungguh..terasa ingin kembali semula ke zaman itu..menjalani hari2 indah sebagai seorang pelajar..

Bibie said...

Salam Kak Sue,
Tahniah Kak Sue...Rindu nk cerita dgn Kak Sue...

Purpleheart said...

Adik Bb,
miss you sooo much...sihat ke adik...pe kata ada masa kita ym ye..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts