Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Friday, April 3, 2009

Sayangku


Selamat tinggal sayangku.. aku redha dengan pemergianmu.

Ayat ni bukan untuk ditujukan pada sesiapa.. sebab aku pun tak ada sesiapa, maka atas tujuan apa aku perlu mengucapkan selamat.

Buah hatiku Sikembang sebenarnya. Dah dekat seminggu tak balik-balik. Dua hari pertama aku tercari-cari tapi aku fikir mungkin dia sedang sibuk dengan acara membuat zuriat. Tapi dah masuk hari ke tiga aku tak sedap hati. Lalu aku bertemu dengan mak Sikembang, tapi sedia maklum mak Sikembang memang tak sedar yang dia sebenarnya dah hilang. Sikembang banyak menghabiskan masanya dirumah aku, mak angkatnya aje.

Huuu, aku yang merana, aku yang bingung dan aku juga sekarang ni kesepian..

Kalau Sikembang ada sekarang, akan kukatakan padanya aku merinduinya sepanjang ketiadaan dia , juga berita baru tentang aku yang mempunyai rakan email yang baru...

4 comments:

kuIna said...

lor.. g jenjalan sampai lupa balik umah la tu...

nanti balik la tu..mungkn tersesat!

Mamamanja said...

kalo dah berhari2 x balik tu tandanya xkan balik la kak

MM dulu pun cenggitu gak
kucing kesayangan kuor jenjalan 2,3 ari x balik sampai le kesudah

Irfa said...

jumpa mak angkat baru kot.hehe

Masy said...

nk pegi merantau jap kot.. ;)

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts