Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Tuesday, December 8, 2009

apa tajuknya ya?

Salam..

lama sungguh tak apdet ye.. lupa daratan sungguh bila dah ada fb.. fb pulak makin rancak aje langsung la tak ada hati nak mengadap blog lagi..

ni sebahagian gambar yang telah diambil.. saja cuci2 mata..

bantal busyuk kat opis.. kalau ngantuk bantal ni la buat lapik kepala.. tapi kalau dah mengantuk, tangan pun jadilah..


bulan lepas kena semput.. dasat betul.. ubat semput pun da abis.. nah amik ni..


ni gelang orang bagi.. dari sabah..


ni gambar dengan anak orang.. maknya pegi makan, sementara tu jadi la babysitter kejap..


ni gambar aku ngan anak buah aku, ika kat umah makcik kat sungai buloh.. sempat lagi tuu..

6 comments:

ezzati said...

byknye ubat semput..smoge sihat2 slalu k :)

Purpleheart said...

Ezzati,
alhamdulillah.. dah kurang dah ni.. :)

HappyIrfa said...

mmg blog skrg byk yg sepi.dan tumbuh lalang/hehe

gambar2 yg akak letak ni byk kaler pepel.emmm

Mak Su said...

mmg ramai yang dah pindah ke fb sekarang ni :)

Purpleheart said...

IrFA,
ha'ah la baru perasan.. hehehehe..

Mak su,
betul.. fb skarang ni meletoppp..

Sifu Mirza said...

salam maal hijrah sue..

moga terus hebat di tahun baru..

memang fb punya penangan gitu..

:-)

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts