Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Blog ini ialah blog peribadi kepunyaan Su Purple..segala isi kandungan blog ini adalah luahan dan pandangan yang tulus ikhlas dari tuan punya blog..dan beberapa ilmu pengetahuan yang ingin dikongsi bersama pembaca sekelian..

Apa yang baik dikongsi bersama, apa yang buruk dijadikan pengajaran.

Tuesday, October 6, 2009

No gambar


Salam, arini aje tak ada kelas.. jadi hari ni digunakan untuk buat asaimen serba sedikit dan juga blogging..

Nak bubuh gambar kat blog pun tak leh nak upload sebab masa raya aku bagi card reader aku pada anak sedara aku yang tinggal di Kuala selangor.. kesian pulak dia, nak tak nak aku bagi ajela, aku boleh cari di jayen..

Insya Allah akan datang penuh dengan gambar, sebab aku ni kan suka amik gambar..

11 comments:

sI tEDI said...

alahai.. baik hati sungguh. sanggup berkorban..

CuTeMiUt78 said...

eemmm.. pemurah la akak ni.. takpe nanti cari lain k

Masy said...

cepat2 beli kak heheh

Purpleheart said...

Tedi,
anak buah.. kesian dia..

Cute,
tak pe cari lain aje..

Masy,
ok, hehehehehe...

Mak Su said...

gambar card reader tu pun ok dah :)

HappyIrfa said...

salam kak sue..
ingat lagi masa saya mula2 ada blog.jeles gila tgk blog org ada gambar tp blog saya hanya ada cerita.sekarang dh ada kamera yg kabelnya terus cucuk kat pc pun.tp malas pulak nak buh gambar.macam2 hal le

Purpleheart said...

Maksu,
tu la.. tak de gambar tampal gambar card reader... hehehehehe...

Irfa,
akak pun sama gak.. jeles sungguh tengok blog orang ada gambo come2.. kadang2 kita ada tahap rajin dan malasnya.. insya Allah tak lama lagi rajin la tuu

miezi said...

akak..saya oun cuti today :D
nikmatnya takde kelas kan? eheh

Purpleheart said...

Miezi,
sungguh.. adakalanya risau nak final tetap ada.. tapi kalau tak ada kelas, sungguh nikmat yang tidak dapat digambarkan..

SUXX said...

sila cari laptop berbluetooth senang,heh.

Purpleheart said...

Su, betul la..

Nasihat buat kawan-kawan

pesanan dari sahabat

Kehidupan suatu cabaran, tabahkan hati menghadapi dugaan dan lawan. Bersedia mengkritik dan dikritik. Hadapi dunia luar dengan hati yang terbuka. Sentiasa belajar dan mendengar. Pasti hidup akan berjaya - insan terpilih

Popular Posts